Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Fusion 2006 года


Автомобиль: Ford Fusion 2006 г.в., универсал, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 185000 км, двигатель - 1.4 бензин
Автор: Петро (Украина, Львов)   18.02.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 1
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 3
Общая оценка4.0

Авто проїхало 185000км. Реальний розхід траса 5-7, місто 6-8.5 в залежності від режиму. Досить економне авто - на 5+. Комплектація цікава - є датчики дощу та світла, система EBD - тормоза на 5+, стає як вкопана, управління аудіосистемою на рулі, але нема кондиціонера.

Салон - передні сидіння на 4-бали, задні - табуретка, в далеку дорогу не поїдеш, прямі спинки. Шумоізоляція на 3-бали. Якщо хтось хоче саме таке авто - це не проблема, можна самому обезшумити, це обійдеться в 1000-1500 грн. Але передня панель на Львівській бруківці так вібрує і видає "Свєрчки", що я маю сумніви що з нею щось можна зробити. На трасі - норма.

Ходова на 5+, не враховуючи її шумність та звуки в салоні. Перед - стіки макферсона, опори, ричаг на 2 сайленблоки, втулки стабілізатора і стійки. Ще нічого не роблено!!! Появились тріщинки на резинках шарових від старості, сайленблоки мають легкі тріщинки але ще цілі без претензій, стійки макф. також без претензій. Ні разу не міняні ні стійки стабілізатора ні втулки, претензій не має - найдивніше. Зад - балка, два сайленблоки, два амортизатора - на 80000 потекли амортизатори і згодом повністю 1 витік, на 120000 поміняні і амортизатори і сайленблоки балки - розірвані були. Також поміняна в цей час подушка коробки передач, була надірвана.

На 160000 заміна ремня ГРМ згідно регламенту з роликами. Також ремінь на генератор, він там еластичний. Десь на такому пробігу поміняний бендікс стартера, відремонтована реле генератора - шось відсохло (реле стоїть від Міцика, по збігу обставин авто ремонтувалось на в цей момент на сервісі Мітсубісі і знайшли щось підходяще та перепаяли, так нова релюшка десь 2500грн.)

Також десь в тому пробігу почав сочитись тосол через кришку термостата - дитяча хвороба бензинових двигунів 1.4 та 1.6, вона пласмасова, сипеться від старості на 100000 - 130000, сказали і так добре відїздила, а інші двигуни не знаю. Поміняв тосол і кришку термостата (в магазинах під заказ кришка 400 - 430грн., ради інтересу подзвонив до дилера в Львів - 130грн. оригінал - міняв в них!!!

На 120000 почала пічка підсвистувати - підшипник висох напевно, свистить по досі деколи, короче як на мене дитяча хвороба - недороблено або зекономлено.

В рульовій колонці рідина ще не міняна - кажуть не міняється, рульова - ідеал, без претензій. Хоча рідина вже темна давно.

Кузовщина ціла, без ржавчини, тільки місця вимиті знизу на крилах під переніми колесами підфарбував, без бризговиків авто їздило.

Недавно лід намерз, задню дверку відкрив і відламалась платикова декоративна частина яка закриває бокову стійку, нова - 500 грн. Поки так їздить, на швидкість не впливає.

Висновок: за куплені 14500дол.сша з салону відбігала і бігає на 5+, незважаючи на мінуси, а вони є, як в кожного автомобіля.

За 6 років експлуатації і 185000 пробігу хочу порадити майбутнім автовласникам нових фордів:

1. Планові ТО по регламенту: Не вірте в те, що з нашою бензиною наступне планове ТО потрібно проходити за 20000км. пробігу (регламент нових фордів). Для нового авто через пару тисяч потрібно замінити масло в двигуні, а потім кожна заміна через кожні максимум 15000км. В моєму випадку було преших 3 ТО по 18000; близько після 60000 пробігу двигун почав підбирати масло - 1л на 15000км тобто на заміну, так і по досі. (Це спокійна експлуатація двигуна без надривів) Думаю що причина у великому інтервалі заміни масла на початках, так як після 12000 воно стає чорним повністю, а на 20000 напевно соплі. Я думаю жодне якісне масло не витримає 20000 роботи з нашою бензиною.

2. Щодо роботи автосервісу дилерів в Львові: за час гарантії в автомобілі жодного разу не мінялось нічого по гарантії з вини виробника, нічого не виходило з ладу. При заміні лампочки заднього фонаря працівники СТО неправильно встановили ущільнювач, після чого в фонарі почала збиратись вода. Задовбував 1.5 роки поки поміняли на другий безоплатно - з вини працівників СТО.
На СТО у автодилерів ні в якому разі не залишати авто без нагляду, стверджувати не буду так як не впіймав, але є підозри на заміну деяких запчастин поки автомобіль був з малим пробігом.

Плюсы автомобиля: Високий кліренс, великі колеса, досить економний двигун, досконала гальмівна система ABS+EBD - щоб переконатись потрібно спробувати, та спрацьовування аварійки при екстренному гальмуванні, надійність - без дитячих хвороб до 120000, трансформація салону, повне складання задніх сидінь. Хороша видимість.

Минусы автомобиля: Шумоізоляція, скрипи салону, підсвистування. Замок задньї дверки підклацує, міняв, не помагає. Сидіння - аля-табуретка, для поїздок на 2-ох людей, якщо більше то не дальше як 200 км. заднім не комфортно буде.

Совет покупателю: Нових вже не випускають. Купувати з мінімальним пробігом не більше 60000км. Обезшумити - кому комфорту хочеться. Практичне, господарське авто для повсякденного використання. Просте і недороге в обслуговуванні. Можна міняти всі розхідники самому якщо є руки і голова на плечах. Не вірте, якщо хтось погане пише, будь-яке авто можна покласти за 5000-10000км. і потім довго плакатися, хаяти і вкладати в нього. Якщо адекватно їздити то такий автомобіль буде відповідно служити.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

roachic  

Гарний відгук! Толково написано

+2ОТВЕТИТЬ  
Гость  

Форд фьюжн 2010 года рождения ,1242 см3, куплен в салоне Алекс Восток Донецк в том же году.Первый автомобиль.Сравнить не с чем,но есть что сказать.Подвеска действительно жёсткая,может поэтому ТО-1 не обошлось без гарантийного ремонта-замена ступичных подшипников передней подвески,но я думаю,что в этом свою роль сыграли наши украинские дороги(направления),которые могут убить самую неубиваемую подвеску.Донецк Университетская 95а.Сервис никакой.Кроме бесплатных леденцов и чай-кофе.Доступ к своему авто не разрешен.Это всегда плохо пахнет.Ничего плохого по поводу ремонта сказать не могу,но через пол года опять появились проблемы со ступичными подшипниками передней подвески. Пришлось ждать ТО-2.Первое ТО-6000 км,2 ТО-12500 км,Следующее ТО в салон ни ногой.Кто был в моей шкуре поймёт. Если руки не из ...Ы растут сам справится,а такие деньги отдавать не зная за что,(имею в виду полное отсутствие доступа к своему авто). Извините ,отвлёкся(наболело).Автомобиль хороший,как по мне.Расход топлива в пределах указанных в паспорте(5-5,5 л смешанный ),опять же от манеры вождения.Багжник не маленький.3 дня назад забрал с Новой Почты шкаф-купе в дровах(длина 2м 40см).Одна проблема -в моей комплектации переднее сиденье(пассажирское) не откидывается вперёд.Пришлось снимать. По поводу комфорта-конечно же не премиум-класс,но если не избалован,то расстояние в 1600 км(лето 2012) на одни руки прошло незамето.Кто хочет комфорта-это не его авто,кто хочет надёжность-самое то.Бензин лью только "Парал

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Fusion: Переходный возраст
Переходный возраст

Его трудно не заметить. Еще бы, на целую голову выше обычных легковушек, он чем-то напоминает второгодника за последней партой. Большие, почти квадратные фары, нахмуренный лоб ветрового стекла, широкие, как расставленные локти, колесные арки и этот невероятный на фоне остальной малышни рост.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Fusion 2015 Ford Fusion 9.300$ 2015 194.000 км
Ford Fusion 2013 Ford Fusion 8.900$ 2013 258.000 км
Ford C-Max 2009 Ford C-Max 6.800$ 2009 188.000 км
Ford Focus 2017 Ford Focus 10.650$ 2017 150.000 км
смотреть все
объявления